вівторок, 30 липня 2013 р.

Я і Україна Тема: Чим розпізнаємо запах і смак.

Я і Україна

Тема: Чим розпізнаємо запах і смак.

Мета: познайомити дітей з органами нюху і смаку та значенням, яке мають вони, у житті людини. Розвивати здатність дітей розпізнавати предмети за запахом, смаком. Звернути увагу учнів на роль язика у мовленнєвій діяльності людини.

Обладнання: таблиці «Орган нюху, смаку», картки із зображенням овочів, фруктів.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань учнів
I. Гра «Давай слово».
— Гучна музика шкідлива для (вух).
— Відрізнити спів солов'я від співу півника допомагають ( вуха ).
— У приміщенні, де знаходиться багато людей, потрібно розмовляти ( тихо ).
— Не виходьте в холодну погоду без головного (убору).
— Не чисти вуха (сірником), гострим (предметом ).
II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності
1. Відгадування загадки.
Сопе, хропе, часом чхає;
Сюди, туди зазирає,
На морозі замерзає,
Бо одежини не має. (Ніс)
2. Повідомлення теми та завдань уроку.
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, за допомогою чого людина розрізняє запахи, завдяки чому ми можемо знати про гірке, солодке, кисле.
3. Розповідь вчителя.
Органом нюху людини є ніс. Носом ми не тільки дихаємо, але й сприймаємо різноманітні запахи, які дають нам інформацію про навколишній світ. Приємно пройти весною повз запашний бузок, почути запах смачної страви чи зеленого яблука. Проте ніс сприймає не тільки приємні запахи. Він може попередити нас про небезпеку. Якщо в будинку запахне газом, ніс першим відчує це. Надто приємний і свіжий запах — це запах чистоти. Тому намагайтеся стежити за чистотою свого тіла, чистотою одягу, взуття і чистотою у кімнаті.

Далі

Немає коментарів:

Дописати коментар