середа, 31 липня 2013 р.

Я і Укарїна 1 клас Тема: Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини.

Я і Укарїна 1 клас

Тема: Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини.

Мета: формувати у дітей уявлення про сім'ю, про належність кожної дитини до певної сім'ї, значення сім'ї у житті людей. Розвивати бережне ставлення до сімейних традицій, інтерес до походження свого роду. Виховувати любов і поважне ставлення до Батьківщини, рідних,
бажання піклуватися про членів родини.

Обладнання: грамзапис пісні «Родина» Н. Яремчука, пісні Бондарчука «Рушник». Сімейні альбоми. Плакати з записом прислів'їв, ребуси.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань
1. На стіні висить, як в тата,
Розпорядок дня у Гната:
В сім — із ліжка, різні вправи;
Душ холодний, кухлик кави, —
Тільки от біда, що Гната
Не розбудить і гармата...
А нам робити так не треба,
Будем гарно працювати,
Все виконувать як треба
2. Розгадування ребусів.
сім'я родина
— Про що ми будемо говорити сьогодні на уроці? (Діти відповідають)
II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності
1. Повідомлення теми та завдань уроку.
2. Читання мовної розминки.
Оцей пальчик — наш дідусь,
Оцей пальчик — баба,
Оцей пальчик — наш татусь,
Оцей пальчик — мама.
А цей пальчик — буду я!
От і вся моя сім'я!

Далі

Немає коментарів:

Дописати коментар