четвер, 25 липня 2013 р.

Я і Україна 1 клас Тема: Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи.

Я і Україна 1 клас

Тема: Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи.

Мета: ознайомити учнів із призначенням шкільних приміщень, правилами поведінки в них. Вчити дітей поважати вчителів, інших учнів, однокласників. Познайомити їх з основними правилами дорожнього руху, яких треба дотримуватися, йдучи від дому до школи. Розвивати почуття дружби, віру в свої здібності. Виховувати повагу до старших та один до одного.

Обладнання: сигнальні картки, таблиці з правилами дорожнього руху.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань учнів
1. Повторення вивченого матеріалу. Діти розповідають вірш П. Тичини. «Хоч малий я...»
Розповіді учнів про себе, своє ім'я, прізвище.
2. Відгадування загадок.
а) Дає здоров'я — спорт,
Вагу — солодкий торт,
Мед — працьовиті бджоли,
Знання глибокі —...(школа)
б) Є чарівник у школі в нас,
Ану впізнайте, хто він?
Озветься — тиша йде у клас,
Озветься ще раз — гомін.
Щоб не спізнитись на Урок,
Нам голос подає...(дзвінок)
в) Маленький хлопчик
Взяв портфельчик,
До школи поспішає,
Бо дзвоник його гукає (школяр)
— Ви, мабуть, здогадалися, про що у нас піде мова? (Про школу, школярів)
II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності
1. Повідомлення теми і завдань уроку.
Так, сьогодні ми будемо говорити про школу, поведінку учнів на перерві і на уроці, яких правил дорожнього руху необхідно дотримуватись йдучи з дому до школи.

далі

Немає коментарів:

Дописати коментар