пʼятниця, 2 серпня 2013 р.

Я і Україна 1 клас Тема: Обов'язки дітей і батьків.

Я і Україна 1 клас

Тема: Обов'язки дітей і батьків.

Мета: познайомити дітей з їх обов'язками та обов'язками батьків. Розвивати активність мислення. Виховувати любов і повагу до батьків, бажання піклуватися про них.

Обладнання: малюнки, фломастери, плакат з недописаними прислів'ями.

Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань учнів
1. Постарайтесь працювати плідно
Протягом всього року,
Щоб всі знали на «Відмінно»
Матеріал цього уроку.
2. Проблемний вступ до уроку.
— Кого ви любите найбільше?
— Чому?
Як мені вас не любити,
Рідний батьку, нене,
Та ж ви мене годували
І дбали про мене.
Батько розуму навчає,
Мати приголубить,
Ніхто мене так на світі,
Як вони, не любить.
Дай же, Боже, щоб я виріс,
В школі гарно вчився,
Щоб я батькові і ненці
Добре відплатився.
(Б. Лепкий )
— Про кого піде мова на сьогоднішньому уроці?

Далі

Немає коментарів:

Дописати коментар