четвер, 29 серпня 2013 р.

Я і Україна 1 клас Тема. Жива і нежива природа. Що належить до природи.

Я і Україна 1 клас

Тема. Жива і нежива природа. Що належить до природи.

Мета: формувати поняття «природа», розвивати уміння спостерігати за об'єктами природи, вміння групувати предмети за певними ознаками (належить чи не належить до живої природи). Виховувати любов до природи, шанобливе ставлення до речей, які створені людиною.

Обладнання: діапозитиви із зображенням живої і неживої природи, ілюстрації, картки, плакат.

Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань учнів
1. Повторення вивченого матеріалу.
— Які ігри вам подобаються?
— Які ваші улюблені іграшки? Чому?
2. Проблемний вступ до уроку. Відгадування загадок.
• Куди підеш — всюди маєш, хоч не бачиш, а вживаєш (Повітря).
• Голуба хустка, жовтий клубок, покачається, людям усміхається (Небо, сонце).
• Над бабиною хатою висить хліба скибина, собаки
гавкають, а дістати не можуть (Місяць).
• Торох, торох, розсипався горох, почало світати — нема чого збирати (Зірки).
• Вірно людям я служу, їм дерева стережу: дзьоб міцний я маю, шкідників ним добуваю. (Дятел).
• Хто на ніжці невисокій — ніжнолиций, синьоокий — крізь проталини-віконця посміхається до сонця?
( Пролісок ).
• Дуже товсті ноги маю, ледве їх переставляю, бо високий я на зріст, довгий ніс і куций хвіст (Слон).
— Як ви гадаєте, всі ці відгадки, яким одним словом можна назвати? (Природа).

II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності
1. Повідомлення теми і завдань уроку.
Сьогодні на уроці ми будемо говорити про природу: живу і неживу, що відноситься до природи, а що ні, що зроблено руками людини.
2. Демонстрація діапозитивів і розповідь вчителя.
Сонце, зорі, небо, повітря, вода, рослини, тварини, людина — це все природа. Все, що зроблено руками людини не відноситься до природи.

Далі 

Немає коментарів:

Дописати коментар